AKTUALNOSTI IZ JAVNO-NABAVNE PRAKSE
03.04.2023.
AKTUALNOSTI IZ JAVNO-NABAVNE PRAKSE
ev. br. 2023-0164
17. svibnja 2023. – 8 nastavnih sati
ONLINE PREDAVANJE
Održano
Datum održavanja
|
17. svibnja 2023.
|
PREDAVAČI
|
Mirjana Čusek-Slunjski
Emina Lajtman
|
RASPORED PREDAVANJA
|
8:45 – 9:00
|
Spajanje polaznika na platformu predavanja
|
9:00 – 10:30
(90 minuta/
2 školska sata)
|
Kratki prikaz ciklusa javne nabave prema Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/2016, 114/2022)
- Plan nabave i registar ugovora
- Procijenjena vrijednost nabave, financijski pragovi
- Prethodna savjetovanja, istraživanje tržišta
- Izuzeća u javnoj nabavi
- Vrste, odabir i početak postupka javne nabave
- Tehnike i instrumenti za elektroničku i zbirnu nabavu
- Posebni režimi nabave
- Provedba postupka – povjerenstvo, sukobi interesa
- Određivanje rokova
- Pravna zaštita
- Objavljivanje i transparentnost
- Statistička izvješća
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
10:30 – 10:40
|
Stanka
|
10:40 – 12:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Aktualnosti iz prakse Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave i Visokog upravnog suda
- Prikaz aktualnih rješenja Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave i Visokog upravnog suda
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
12:10 – 12:40
|
Stanka
|
12:40 – 14:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Prikaz provedenih postupaka javne nabave
- Prijenos iskustva iz provedenih postupaka javne nabave
- Kako definirati tehničke specifikacije?
- Poznavanje predmeta nabave kao preduvjet opravdanih zahtjeva u dokumentaciji o nabavi vezano uz uvjete ekonomske i financijske i tehničke i stručne sposobnosti
- Jamstva
- Podugovaratelji
- Zahtjevi po posebnim propisima
- Kako postaviti uvjete plaćanja (nakon kompletno izvršenog posla, sukcesivno tijekom ugovornog razdoblja ili sl.)
- Trajanje ugovora o javnoj nabavi – kako odrediti i povezati s fazom izvršenja ugovora u kojoj su moguće situacije potrebne za produženje rokova
- Primjeri ugovora za radove/robe/usluge iz provedenih postupaka javne nabave
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
14:10 – 14:15
|
Stanka
|
14:15 – 15:45
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Praktičan prikaz rada s Elektroničkim oglasnikom javne nabave (objave, kreiranje ESPD obrasca, izmjene dokumentacija, obavijesti o izmjenama ugovora tijekom njegova trajanja)
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
Broj polaznika
|
Maksimalan broj polaznika je 50
|
Kotizaciju 130 EUR/979,49 kn (temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u kotizacija je oslobođena od PDV-a) po sudioniku koja uključuje sudjelovanje u radu radionice putem platforme CISCO WEBEX molimo uplatiti na IBAN Narodnih novina d.d. broj HR3623400091500243194, poziv na broj 02 OIB tvrtke/ustanove, svrha doznake IME i PREZIME sudionika.
Nakon uplate kotizacije, a minimalno tri dana prije održavanja predavanja šaljemo detaljne upute o prijavi na platformu.
Tvrtka/ustanova koja prijavi najmanje pet sudionika – šesti sudionik sudjeluje besplatno.
Kotizacija se mora uplatiti do početka usavršavanja, a potvrdu o uplati valja poslati telefaksom na broj (01) 6652 891 ili e-poštom: edukacija@nn.hr
Potvrdu o sudjelovanju na radionici zaprimit ćete elektroničkim putem.
Svakom sudioniku programa usavršavanja bit će izdana potvrda – 8 sati/bodova.
Fiksni tečaj konverzije: 7,53450.