DINAMIČKI SUSTAV NABAVE: USPOSTAVLJANJE, PROVEDBA ZASEBNIH NABAVA, ODGOVARAJUĆI AKTI I OBJAVE, IZVRŠENJE PREDMETA NABAVE
19.07.2023.
DINAMIČKI SUSTAV NABAVE: USPOSTAVLJANJE, PROVEDBA ZASEBNIH NABAVA, ODGOVARAJUĆI AKTI I OBJAVE, IZVRŠENJE PREDMETA NABAVE
ev. br. 2023-0284
12. listopada 2023. – 8 nastavnih sati
ONLINE PREDAVANJE
Održano
Datum održavanja
|
12. listopada 2023.
|
PREDAVAČ
|
Manuela Licul Martinčić
|
RASPORED PREDAVANJA
|
8:45 – 9:00
|
Spajanje polaznika na platformu predavanja
|
9:00 – 10:30
(90 minuta/
2 školska sata)
|
Otvoreni i ograničeni postupak – ključne razlike i glavne sličnosti
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
10:30 – 10:40
|
Stanka
|
10:40 – 12:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Prednosti uspostavljanja dinamičkog sustava: prednosti i nedostaci (u odnosu na okvirni sporazum), sudionici, pravna zaštita, tijek dinamičkog sustava, trajanje i dozvoljene izmjene uspostavljenog dinamičkog sustava
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
12:10 – 12:40
|
Stanka
|
12:40 – 14:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Koraci u uspostavljanju dinamičkog sustava definirani ZJN 2016 i kako koristiti uspostavljeni dinamički sustav: prvi stupanj, drugi stupanj, odluka o nedopustivosti sudjelovanja, zasebne nabave, poziv na dostavu ponuda, potrebni zapisnici, odluka o odabiru/poništenju, praćenje izvršenja ugovora, primjenjivost nekih predmeta nabave
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
14:10 – 14:15
|
Stanka
|
14:15 – 15:45
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Dinamički sustav: primjena Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave i Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi
Dinamički sustav i izvršenje: sklapanje ugovora s točnim količinama, sklapanje ugovora s okvirnim (predviđenim) količinama, sklapanje okvirnog sporazuma, izdavanje narudžbenice
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
Broj polaznika
|
Maksimalan broj polaznika je 50
|
Kotizaciju 130 EUR/979,49 kn (temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u kotizacija je oslobođena od PDV-a) po sudioniku koja uključuje sudjelovanje u radu radionice putem platforme CISCO WEBEX molimo uplatiti na IBAN Narodnih novina d.d. broj HR3623400091500243194, poziv na broj 02 OIB tvrtke/ustanove, svrha doznake IME i PREZIME sudionika.
Nakon uplate kotizacije, a minimalno tri dana prije održavanja predavanja šaljemo detaljne upute o prijavi na platformu.
Tvrtka/ustanova koja prijavi najmanje pet sudionika – šesti sudionik sudjeluje besplatno.
Kotizacija se mora uplatiti do početka usavršavanja, a potvrdu o uplati valja poslati telefaksom na broj (01) 6652 891 ili e-poštom: edukacija@nn.hr
Potvrdu o sudjelovanju na radionici zaprimit ćete elektroničkim putem.
Svakom sudioniku programa usavršavanja bit će izdana potvrda – 8 sati/bodova.
Fiksni tečaj konverzije: 7,53450.