JAVNA NABAVA MEDICINSKIH PROIZVODA
25.04.2025.
JAVNA NABAVA MEDICINSKIH PROIZVODA
ev. br. 2025-0192
9. lipnja 2025. – 8 nastavnih sati
ONLINE PREDAVANJE
Prijavnica
Datum održavanja
|
9. lipnja 2025.
|
PREDAVAČ
|
Boris Flegar
|
RASPORED PREDAVANJA
|
8:55 – 9:00
|
Spajanje polaznika na platformu predavanja
|
9:00 – 10:30
(90 minuta/
2 školska sata)
|
Aktualnosti u provedbi postupaka javne nabave medicinskih proizvoda za naručitelje i ponuditelje u 2025. godini
- Zakonski okvir
- Posebni propisi
- Ministarstvo zdravstva i javni naručitelji
Zajednička javna nabava
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
10:30 – 10:40
|
Stanka
|
10:40 – 12:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Kako pripremiti tehničke konzultacije i Dokumentaciju o nabavi medicinskih proizvoda te efikasno provesti postupak javne nabave
- Istraživanje tržišta
- Određivanje procijenjene vrijednosti nabave
- Tehničke konzultacije
- Što sve mora sadržavati Dokumentacija o nabavi medicinskih proizvoda
- Stručne osobe u postupcima javne nabave i odgovori na zahtjeve ponuditelja u EOJN
Postupanje ponuditelja u postupcima javne nabave medicinskih proizvoda
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
12:10 – 12:40
|
Stanka
|
12:40 – 14:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Primjena umjetne inteligencije u provedbi postupaka javne nabave medicinskih proizvoda
- Minimalne tehničke karakteristike i potrebe naručitelja
Efikasna primjena umjetne inteligencije u pripremi i provedbi postupaka javne nabave medicinskih proizvoda
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
14:10 – 14:15
|
Stanka
|
14:15 – 15:45
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Najčešće greške i propusti u postupcima javne nabave medicinskih proizvoda kroz praksu Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
- Greške naručitelja u izradi Dokumentacije o nabavi i provedbi postupaka javne nabave
Aktualnosti u provedbi postupaka javne nabave medicinskih proizvoda kroz praksu i rješenja Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
Broj polaznika
|
Maksimalan broj polaznika je 50
|
Kotizaciju 160 € (temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u kotizacija je oslobođena od PDV-a) po sudioniku koja uključuje sudjelovanje u radu radionice/webinara molimo uplatiti na IBAN Narodnih novina d.d. broj HR3623400091500243194, poziv na broj 02 OIB tvrtke/ustanove, svrha doznake IME i PREZIME sudionika.
Nakon uplate kotizacije, a minimalno tri dana prije održavanja predavanja šaljemo detaljne upute o prijavi na platformu.
Tvrtka/ustanova koja prijavi najmanje tri sudionika – četvrti sudionik sudjeluje besplatno.
Kotizacija se mora uplatiti do početka usavršavanja, a potvrdu o uplati valja poslati telefaksom na broj (01) 6652 891 ili e-poštom: edukacija@nn.hr
Potvrdu o sudjelovanju na radionici zaprimit ćete elektroničkim putem.
Svakom sudioniku webinara koji će imati uključenu kameru tijekom predavanja bit će izdana potvrda – 8 sati/bodova.