Kako ispravno odrediti uvjete tehničke i stručne sposobnosti za nabavu radova, robe i usluga
16.01.2023.
KAKO ISPRAVNO ODREDITI UVJETE TEHNIČKE I STRUČNE SPOSOBNOSTI ZA NABAVU RADOVA, ROBE I USLUGA
ev. br. 2023-0018
28. veljače 2023. – 8 nastavnih sati
ONLINE PREDAVANJE
Održano
Datum održavanja
|
28. veljače 2023.
|
PREDAVAČ
|
Mirjana Čusek-Slunjski
|
RASPORED PREDAVANJA
|
8:45 – 9:00
|
Spajanje polaznika na platformu predavanja
|
9:00 – 10:30
(90 minuta/
2 školska sata)
|
Istraživanje tržišta – definiranje uvjeta tehničke i stručne sposobnosti u Dokumentaciji o nabavi
- Određivanje uvjeta tehničke i stručne sposobnosti po čl. 259. ZJN 2016
- Kako odrediti minimalne uvjete tehničke i stručne sposobnosti koji će nam osigurati kvalitetu u izvršenju ugovora
- Važnost istraživanja tržišta i poznavanja predmeta nabave
- Povezanost uvjeta i zahtjeva tehničke i stručne sposobnosti sa predmetom nabave
- Utvrđivanje minimuma zahtjeva koji su neophodni za odabir pouzdanog ponuditelja
- Povezanost uvjeta i zahtjeva tehničke i stručne sposobnosti s drugim uvjetima iz dokumentacije o nabavi
- Primjeri dobre prakse iz provedenih postupaka javne nabave za radove/robe/usluge
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
10:30 – 10:40
|
Stanka
|
10:40 – 12:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Prethodno sudjelovanje potencijalnih ponuditelja u pripremi postupka javne nabave
- Prethodno sudjelovanje ponuditelja u pripremi postupka nabave i mjere koje je naručitelj obvezan poduzeti temeljem čl. 199. ZJN 2016
- Osvrt na čl. 198. ZJN 2016 – komentari/zahtjevi za izmjenom uvjeta i zahtjeva tehničke i stručne sposobnosti u fazi obveznog prethodnog savjetovanja
- Može ili ponuditelj koji je prethodno sudjelovao u pripremi postupka biti isključen iz postupka i pod kojim uvjetima?
- Povezivanje s čl.254. ZJN 2016 – ostali razlozi isključenja
- Obveze naručitelja prije isključenja ponuditelja – obveza zvanja da pojašnjenje sa svrhom da se dokaže da sudjelovanje u pripremi postupka nabave ne može narušiti tržišno natjecanje
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
12:10 – 12:40
|
Stanka
|
12:40 – 14:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Propisivanje uvjeta tehničke i stručne sposobnosti, ispunjavanje i pregled ESPD obrasca
- Članak 268. ZJN 2016 – uvjeti tehničke i stručne sposobnosti koji se mogu koristiti za nabavu RADOVA
- Članak 268. ZJN 2016 – uvjeti tehničke i stručne sposobnosti koji se mogu koristiti za nabavu ROBA
- Članak 268. ZJN 2016 – uvjeti tehničke i stručne sposobnosti koji se mogu koristiti za nabavu USLUGA
- Dokazivanje kriterija za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta u fazi predaje ponude – Europska jedinstvena dokumentacija o nabavi, čl. 260. ZJN 2016
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
14:10 – 14:20
|
Stanka
|
14:20 – 15:50
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
- Prikaz praktičnih primjera propisivanja uvjeta tehničke i stručne sposobnosti iz dokumentacija provedenih postupaka javne nabave RADOVI/ROBE/USLUGE
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
Broj polaznika
|
Maksimalan broj polaznika je 50
|
Kotizaciju 130 EUR/979,49 kn (temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u kotizacija je oslobođena od PDV-a) po sudioniku koja uključuje sudjelovanje u radu radionice putem platforme CISCO WEBEX molimo uplatiti na IBAN Narodnih novina d.d. broj HR3623400091500243194, poziv na broj 02 OIB tvrtke/ustanove, svrha doznake IME i PREZIME sudionika.
Nakon uplate kotizacije, a minimalno tri dana prije održavanja predavanja šaljemo detaljne upute o prijavi na platformu.
Tvrtka/ustanova koja prijavi najmanje pet sudionika – šesti sudionik sudjeluje besplatno.
Kotizacija se mora uplatiti do početka usavršavanja, a potvrdu o uplati valja poslati telefaksom na broj (01) 6652 891 ili e-poštom: edukacija@nn.hr
Potvrdu o sudjelovanju na radionici zaprimit ćete elektroničkim putem.
Svakom sudioniku programa usavršavanja bit će izdana potvrda – 8 sati/bodova.
Fiksni tečaj konverzije: 7,53450.