OKVIRNI SPORAZUM KROZ PRAKSU NARUČITELJA, ZAJEDNICA GOSPODARSKIH SUBJEKATA TE OBVEZNI RAZLOZI ISKLJUČENJA STRANIH GOSPODARSKIH SUBJEKATA
01.07.2025.
OKVIRNI SPORAZUM KROZ PRAKSU NARUČITELJA, ZAJEDNICA GOSPODARSKIH SUBJEKATA TE OBVEZNI RAZLOZI ISKLJUČENJA STRANIH GOSPODARSKIH SUBJEKATA
ev. br. 2025-0248
14. listopada 2025. – 8 nastavnih sati
ONLINE PREDAVANJE
Prijavnica
Datum održavanja
|
14. listopada 2025.
|
PREDAVAČ
|
Davor Slivka
|
RASPORED PREDAVANJA
|
8:55 – 9:00
|
Spajanje polaznika na platformu predavanja
|
9:00 – 10:30
(90 minuta/
2 školska sata)
|
Okvirni sporazum
- Svrha
- Postupci javne nabave koji prethode sklapanju okvirnog sporazuma
- Rok sklapanja okvirnog sporazuma te broj gospodarskih subjekata s kojima se
sklapa
- Kada okvirni sporazum obvezuje na sklapanje ugovora o javnoj nabavi
- ENP kod okvirnog sporazuma
- Sklapanje OS
- Okvirni sporazum i ugovor na temelju okvirnog sporazuma – obvezni sadržaj
dokumentacije o nabavi
- Postupci sklapanja ugovora na temelju okvirnog sporazuma
- Odluka o odabiru ili poništenju
-Rok mirovanja
- Žalba
-Izmjena okvirnog sporazuma
Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori
|
10:30 – 10:40
|
Stanka
|
10:40 – 12:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Obvezni razlozi isključenja gospodarskih subjekata s poslovnim nastanom izvan RH
- Primjena obveznih osnova za isključenje u postupku javne nabave
- Starost dokaza
- e-Certis
- Europska potvrda o nekažnjavanju
Fakultativne osnove za isključenje u javnoj nabavi kod stranih ponuditelja
- Prema Direktivi 2014/24/EU
- Prema ZJN 2016
- Načini dokazivanja
- Zaključno
Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori
|
12:10 – 12:40
|
Stanka
|
12:40 – 14:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Zajednica gospodarskih subjekata kao ponuditelj u postupku javne nabave
- Uvod
- Zakonska rješenja
- Odredbe DoN-i
- Sporazum ili izjava o zajedničkom nastupanju
- Jamstvo za ozbiljnost ponude
- Dokazivanje uvjeta tehničke i stručne sposobnosti
- Norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem
Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori
|
14:10 – 14:15
|
Stanka
|
14:15 – 15:45
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Odluka o odabiru i utjecaj zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda na zakonitost iste
- Odluke
- Dostava odluka
- Rokovi za donošenje odluka
- Nedonošenje odluka
- Ispravci odluka
- Rok mirovanja
- Učinci odluka
- Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda
- Dostava zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda i dodaci zapisnika
Sukob interesa
- Što je sukob interesa?
- Prekršajna i kaznena odgovornost
- Praksa DKOM-a
Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori
|
Broj polaznika
|
Maksimalan broj polaznika je 50
|
Kotizaciju 160 € (temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u kotizacija je oslobođena od PDV-a) po sudioniku koja uključuje sudjelovanje u radu radionice/webinara molimo uplatiti na IBAN Narodnih novina d.d. broj HR3623400091500243194, poziv na broj 02 OIB tvrtke/ustanove, svrha doznake IME i PREZIME sudionika.
Nakon uplate kotizacije, a minimalno tri dana prije održavanja predavanja šaljemo detaljne upute o prijavi na platformu.
Tvrtka/ustanova koja prijavi najmanje tri sudionika – četvrti sudionik sudjeluje besplatno.
Kotizacija se mora uplatiti do početka usavršavanja, a potvrdu o uplati valja poslati telefaksom na broj (01) 6652 891 ili e-poštom: edukacija@nn.hr
Potvrdu o sudjelovanju na radionici zaprimit ćete elektroničkim putem.
Svakom sudioniku webinara koji će imati uključenu kameru tijekom predavanja bit će izdana potvrda – 8 sati/bodova.