Pregled najvažnijih točaka u pripremi i provedbi postupaka javne nabave s osvrtom na aktualnu praksu kontrolnih tijela
05.04.2022.
Pregled najvažnijih točaka u pripremi i provedbi postupaka javne nabave s osvrtom na aktualnu praksu kontrolnih tijela DKOM-a, VUS-a i posredničkih tijela kod nabava sufinanciranih EU sredstvima
ev. br. 2022-0190
19. svibnja 2022. – 8 nastavnih sati
ONLINE PREDAVANJE
Održano
Datum održavanja
|
19. svibnja 2022.
|
PREDAVAČI
|
Emina Lajtman i Mirjana Čusek-Slunjski
|
RASPORED PREDAVANJA
|
8:45 – 9:00
|
Spajanje polaznika na platformu predavanja
|
9:00 – 10:30
(90 minuta/
2 školska sata)
|
Od kuda krenuti kada nam predstoji raspisivanje postupka javne nabave?
- Plan nabave – donošenje, izrada, posebnosti kod postupaka koji su sufinancirani sredstvima EU
- Sukobi interesa – obveza potpisivanja izjava o postojanju/nepostojanju sukoba interesa
- Donošenje odluke o osnivanju stručnog povjerenstva
- Mogućnosti sudjelovanja potencijalnih ponuditelja u pripremi dokumentacije o nabavi i uz to povezani rizici i obveze naručitelja
- Specifičnosti potrebe osiguravanja pravodobnog revizorskog traga za sve dokumente koji se kreiraju u jednom postupku javne nabave – zahtjevi posredničkih tijela u ex-post kontrolama
- Istraživanje tržišta kao preduvjet postavljanja minimalnih uvjeta koji osiguravaju kvalitetan ugovor
Predavačica: Emina Lajtman
|
10:30 – 10:45
|
Stanka
|
10:45 – 12:15
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Pregled najvažnijih točaka u pripremi dokumentacije o nabavi na primjeru provedenih postupaka javne nabave (USLUGE/ROBA/RADOVI) – I. dio
- Praktičan prikaz seta pitanja na koje je potrebno dati odgovor prije finalizacije dokumentacije o nabavi za USLUGE
- Praktičan prikaz seta pitanja na koje je potrebno dati odgovor prije finalizacije dokumentacije o nabavi za ROBE
- Praktičan prikaz seta pitanja na koje je potrebno dati odgovor prije finalizacije dokumentacije o nabavi za RADOVI
- Specifičnosti vezane uz nabave sufinancirane EU sredstvima
Prikaz prijedloga ugovora za USLUGE/ROBE/RADOVE i prijenos iskustva vezano uz fazu izvršenja ugovora i zahtjeve koji se mogu postaviti vezano uz izmjene ugovora zbog povećanja cijena, obujma usluge/radova/dodatnih isporuka robe
Predavačica: Emina Lajtman
|
12:15 – 13:00
|
Stanka
|
13:00 – 14:30
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Pregled najvažnijih točaka u pripremi dokumentacije o nabavi na primjeru provedenih postupaka javne nabave (USLUGE/ROBA/RADOVI) – II. dio
- Praktičan prikaz seta pitanja na koje je potrebno dati odgovor prije finalizacije dokumentacije o nabavi za USLUGE
- Praktičan prikaz seta pitanja na koje je potrebno dati odgovor prije finalizacije dokumentacije o nabavi za ROBE
- Praktičan prikaz seta pitanja na koje je potrebno dati odgovor prije finalizacije dokumentacije o nabavi za RADOVI
- Specifičnosti vezane uz nabave sufinancirane EU sredstvima
- Prikaz prijedloga ugovora za USLUGE/ROBE/RADOVE i prijenos iskustva vezano uz fazu izvršenja ugovora i zahtjeve koji se mogu postaviti vezano uz izmjene ugovora zbog povećanja cijena, obujma usluge/radova/dodatnih isporuka robe
Predavačica: Mirjana Čusek-Slunjski
|
14:30 – 14:45
|
Stanka
|
14:45 – 16:15
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
- Prikaz aktualne prakse kontrolnih tijela: DKOM-a, VUS-a i posredničkih tijela kod nabava sufinanciranih EU sredstvima
Predavačica: Mirjana Čusek-Slunjski
|
Kotizacija 980,00 kuna (PDV uključen) po sudioniku koja uključuje sudjelovanje u radu radionice putem platforme CISCO WEBEX. Nakon uplate kotizacije, a minimalno tri dana prije održavanja predavanja šaljemo detaljne upute o prijavi na platformu putem e-pošte.
Molimo uplatiti na IBAN Narodnih novina d.d. broj HR3623400091500243194, poziv na broj 02 OIB tvrtke/ustanove, svrha doznake IME i PREZIME sudionika.
Tvrtka/ustanova koja prijavi najmanje pet sudionika – šesti sudionik sudjeluje besplatno.
Kotizacija se mora uplatiti do početka usavršavanja, a potvrdu o uplati valja poslati telefaksom na broj (01) 6652 891 ili e-poštom: edukacija@nn.hr
Potvrdu o sudjelovanju na radionici zaprimit ćete elektroničkim putem.
Svakom sudioniku programa usavršavanja bit će izdana potvrda – 8 sati/bodova.