PRIPREMA POSTUPKA JAVNE NABAVE I MOGUĆE IZMJENE UGOVORA O JAVNOJ NABAVI UZ PRAKSU DKOM-a i VUS RH

19.10.2021.

PRIPREMA POSTUPKA JAVNE NABAVE I

MOGUĆE IZMJENE UGOVORA O JAVNOJ NABAVI

UZ PRAKSU DKOM-a i VUS RH

(poseban osvrt na Zaključak Vlade o postupanju radi ublažavanja posljedica poremećaja cijena građevinskog materijala i proizvoda (NN 107/2021) na pripremu postupaka i one u tijeku)

ev. br. 2021-0454

8. prosinca 2021. – 8 nastavnih sati

Narodne novine d.d., Zagreb, Savski gaj, XIII. put 6

 

Predavači:

Maja Kuhar,

predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

Zvonimir Jukić,

član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

Popunjeno

MJESTO ODRŽAVANJA: Narodne novine d.d., Zagreb, Savski gaj, XIII. put 6

RASPORED PREDAVANJA

8:45 – 9:00

  • Registracija polaznika

9:00 – 10:30

(90 minuta/2 školska sata)

  • Priprema postupka javne nabave
    • opis predmeta nabave/tehničke specifikacije
    • diskriminirajuće teh. specifikacije
    • utjecaj zaključka Vlade o postupanju radi ublažavanja posljedica poremećaja cijena građevinskog materijala i proizvoda (NN 107/2021) na pripremu postupaka i one u tijeku
    • zakonske mogućnosti u pogledu izmjene ugovora

Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori 

10:30 – 10:45

  • Stanka

10:45 – 12:15

(90 minuta/2 nastavna sata)

  • Izmjene ugovora o javnoj nabavi
    • značajne izmjene ugovora, praktični primjeri i prikazi mišljenja nadležnih tijela
    • posljedice nedopuštenih izmjena ugovora
    • zaključak Vlade o postupanju radi ublažavanja posljedica poremećaja cijena građevinskog materijala i proizvoda (NN 107/2021)

Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori

12:15 – 13:00

  • Stanka

13:00 – 14:30

(90 minuta/2 nastavna sata)

  • Praksa DKOM-a i VUS RH
    • praksa DKOM i VUS RH u pogledu pripreme postupka i izrade DON
    • najčešće pogreške prilikom izrade DON

Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori

14:30 – 14:45

  • Stanka

14:45 – 16:15

  • Praksa DKOM-a i VUS RH
    • praksa DKOM VUS RH na postupak pregleda i ocjene ponuda
    • najčešće pogreške prilikom pregleda i ocjene ponuda

Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori

 

Program usavršavanja provodi se u Zagrebu, u prostorijama Narodnih novina d.d., Savski gaj, XIII. put 6  (parkirna mjesta osigurana).

Kotizaciju od 1.100,00 kuna (PDV uključen u cijenu) po sudioniku, koja uključuje:

– sudjelovanje u radu usavršavanja i materijale

– okrjepu i topli obrok (izbor između 3 obroka)

molimo uplatiti na IBAN žiro-računa Narodnih novina d.d. broj HR3623400091500243194, poziv na broj 03 OIB tvrtke/ustanove, svrha doznake IME i PREZIME sudionika.

Zbog ograničenog broja sudionika potvrdu o sudjelovanju na usavršavanju zaprimit ćete elektroničkim putem. U slučaju popunjenosti, bit ćete obaviješteni o sljedećim terminima održavanja programa usavršavanja.

Kotizacija se mora uplatiti prije početka programa usavršavanja, a potvrdu o uplati valja poslati telefaksom na br. (01) 6652 828 ili e-poštom: edukacija@nn.hr

Svakom sudioniku programa usavršavanja bit će izdana potvrda – 8 sati/bodova.

Zbog aktualne epidemiološke situacije uzrokovane pojavom virusa COVID-19, zaštite zdravlja polaznika, predavača i djelatnika Narodnih novina d.d., te kako bi se edukacija održala prema planiranom programu, svi polaznici usavršavanja moraju pri dolasku predočiti valjanu COVID potvrdu (digitalni i/ili papirnati oblik).

COVID potvrdu linkati na: https://www.eudigitalnacovidpotvrda.hr/