UGOVORI U JAVNOJ NABAVI – OD PRIPREME DO IZMJENE TIJEKOM TRAJANJA UGOVORA
27.12.2023.
UGOVORI U JAVNOJ NABAVI – OD PRIPREME DO IZMJENE TIJEKOM TRAJANJA UGOVORA
ev. br. 2023-0599
28. veljače 2024. – 8 nastavnih sati
ONLINE PREDAVANJE
Održano
Datum održavanja
|
28. veljače 2024.
|
PREDAVAČ
|
Emina Lajtman i Mirjana Čusek-Slunjski
|
RASPORED PREDAVANJA
|
8:55 – 9:00
|
Spajanje polaznika na platformu predavanja
|
9:00 – 10:30
(90 minuta/
2 školska sata)
|
Kada počinje priprema ugovora u javnoj nabavi?
- Objava prijedloga ugovora kao sastavnog dijela dokumentacije o nabavi – argumenti „za“ i „protiv“ – prijenos iskustva iz prakse
- Poznavanje predmeta nabave kao polazišna točka izrade prijedloga ugovora
- Istraživanje tržišta-prethodna analiza tržišta
- Ključna pitanja na koja trebamo imati odgovor kako bi sastavili dobar ugovor u javnoj nabavi:
- Što nabavljamo (roba/rad/usluga)
- Mjesto izvršenja
- Količina predmeta nabave
- Rok početka i završetka izvršenja ugovora
- Plaćanja (odjednom ili u obrocima)
- Jamstva – jesu li nam potrebna i kako ih odrediti?
- Odredbe o mogućim izmjenama ugovora
- Zahtjevi po posebnim ili stručnim pravilima
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
10:30 – 10:40
|
Stanka
|
10:40 – 12:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Sklapanje ugovora o javnoj nabavi
- Sklapanje ugovora o javnoj nabavi– zakonski rok u kojem je Naručitelj obvezan sklopiti ugovor
- Rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude
- Produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude
- Primjena čl. 307.st.7.ZJN 2016 – situacije kada je javni naručitelj obvezan nakon donošenja odluke o odabiru ponovno rangirati te izvršiti provjeru sukladno članku 263. ZJN 2016, ne uzimajući u obzir ponudu prvotno odabranog ponuditelja, te na temelju kriterija za odabir ponude donijeti novu odluku o odabiru ili, ako postoje razlozi, poništiti postupak javne nabave, ako prvotno odabrani ponuditelj:
1. nije dostavio izjavu o produženju roka valjanosti ponude i jamstvo za ozbiljnost ponude
2. u roku valjanosti odustane od svoje ponude
3. odbio je potpisati ugovor o javnoj nabavi odnosno okvirni sporazum, ili
4. nije dostavio jamstvo za uredno ispunjenje ugovora ako je zahtijevano u dokumentaciji o nabavi.
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
12:10 – 12:40
|
Stanka
|
12:40 – 14:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Primjeri ugovora o javnoj nabavi iz provedenih postupaka javne nabave ROBA/RADOVI/USLUGE
- Primjeri ugovora o javnoj nabavi ROBE iz provedenih postupaka javne nabave
- Primjeri ugovora o javnoj nabavi RADOVA iz provedenih postupaka javne nabave
- Primjeri ugovora o javnoj nabavi USLUGA iz provedenih postupaka javne nabave
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
14:10 – 14:15
|
Stanka
|
14:15 – 15:45
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Izmjene ugovora o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja – prikaz svih pravnih osnova iz ZJN 2016
- Pravne osnove iz ZJN 2016-mogućnosti izmjena ugovora o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja
- Primjeri izmjene ugovora o javnoj nabavi ROBE/RADOVA/USLUGA temeljem čl. 316. ZJN 2016
- Primjeri izmjene ugovora o javnoj nabavi ROBE/RADOVA/USLUGA temeljem čl. 317. ZJN 2016
- Primjeri izmjene ugovora o javnoj nabavi ROBE/RADOVA/USLUGA temeljem čl. 320. ZJN 2016
- Ostale pravne osnove za izmjene ugovora tijekom njegova trajanja temeljem ZJN 2016 (čl. 315., 319. i dr.) – zamjena stručnjaka, uvođenje novih podugovaratelja i dr.
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
Broj polaznika
|
Maksimalan broj polaznika je 50
|
Kotizaciju 150 € (temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u kotizacija je oslobođena od PDV-a) po sudioniku koja uključuje sudjelovanje u radu radionice/webinara molimo uplatiti na IBAN Narodnih novina d.d. broj HR3623400091500243194, poziv na broj 02 OIB tvrtke/ustanove, svrha doznake IME i PREZIME sudionika.
Nakon uplate kotizacije, a minimalno tri dana prije održavanja predavanja šaljemo detaljne upute o prijavi na platformu.
Tvrtka/ustanova koja prijavi najmanje pet sudionika – šesti sudionik sudjeluje besplatno.
Kotizacija se mora uplatiti do početka usavršavanja, a potvrdu o uplati valja poslati telefaksom na broj (01) 6652 891 ili e-poštom: edukacija@nn.hr
Potvrdu o sudjelovanju na radionici zaprimit ćete elektroničkim putem.
Svakom sudioniku programa usavršavanja bit će izdana potvrda – 8 sati/bodova.