NABAVA USLUGA U PODRUČJU GRADNJE USPOSTAVLJANJEM DINAMIČKOG SUSTAVA NABAVE
02.02.2023.
NABAVA USLUGA U PODRUČJU GRADNJE USPOSTAVLJANJEM DINAMIČKOG SUSTAVA NABAVE
ev. br. 2023-0050
30. ožujka 2023. – 8 nastavnih sati
ONLINE PREDAVANJE
Prijavnica
Datum održavanja
|
30. ožujka 2023.
|
PREDAVAČ
|
Manuela Licul Martinčić
|
RASPORED PREDAVANJA
|
8:45 – 9:00
|
Spajanje polaznika na platformu predavanja
|
9:00 – 10:30
(90 minuta/
2 školska sata)
|
Specifičnosti nabave usluga projektiranja: jednostavna nabava i otvoreni/ograničeni postupak
Uvjeti i zahtjevi koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili stručnim pravilima u fazi nabave usluge projektiranja i pravila dokazivanja
Praksa DKOM-a i VUS-a
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
10:30 – 10:40
|
Stanka
|
10:40 – 12:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Specifičnosti nabave usluga stručnog nadzora: jednostavna nabava i otvoreni/ograničeni postupak
Specifičnosti nabave usluge projektantskog nadzora: jednostavna nabava i otvoreni/ograničeni postupak
Uvjeti i zahtjevi koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili stručnim pravilima u fazi nabave usluge stručnog nadzora i projektantskog nadzora i pravila dokazivanja
Sukob interesa u smislu ZJN – projektanti, stručni nadzor, izvođač radova, stručno povjerenstvo
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
12:10 – 12:40
|
Stanka
|
12:40 – 14:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Prikladnost provedbe ograničenog postupka nabave i uspostavljanje dinamičkog sustava nabave za usluge projektiranja, usluge stručnog nadzora i projektantskog nadzora
Postupak uspostavljanja dinamičkog sustava nabave – prvi stupanj: zaprimanje zahtjeva za sudjelovanje, ocjena pristiglih zahtjeva za sudjelovanje i postupak ocjene valjanih zahtjeva za sudjelovanje
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
14:10 – 14:15
|
Stanka
|
14:15 – 15:45
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Postupak uspostavljanja dinamičkog sustava nabave – drugi stupanj: provedba zasebnih nabava, zaprimanje ponuda, ocjena pristiglih ponuda i postupak odabira valjane ponude
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori
|
Broj polaznika
|
Maksimalan broj polaznika je 50
|
Kotizaciju 130 EUR/979,49 kn (temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u kotizacija je oslobođena od PDV-a) po sudioniku koja uključuje sudjelovanje u radu radionice putem platforme CISCO WEBEX molimo uplatiti na IBAN Narodnih novina d.d. broj HR3623400091500243194, poziv na broj 02 OIB tvrtke/ustanove, svrha doznake IME i PREZIME sudionika.
Nakon uplate kotizacije, a minimalno tri dana prije održavanja predavanja šaljemo detaljne upute o prijavi na platformu.
Tvrtka/ustanova koja prijavi najmanje pet sudionika – šesti sudionik sudjeluje besplatno.
Kotizacija se mora uplatiti do početka usavršavanja, a potvrdu o uplati valja poslati telefaksom na broj (01) 6652 891 ili e-poštom: edukacija@nn.hr
Potvrdu o sudjelovanju na radionici zaprimit ćete elektroničkim putem.
Svakom sudioniku programa usavršavanja bit će izdana potvrda – 8 sati/bodova.
Fiksni tečaj konverzije: 7,53450.