ZAMKE JEDNOSTAVNE NABAVE – JEDNOSTAVNA NABAVA NIJE BAUK
19.06.2024.
ZAMKE JEDNOSTAVNE NABAVE –
JEDNOSTAVNA NABAVA NIJE BAUK
ev. br. 2024-0226
11. rujna 2024. – 8 nastavnih sati
ONLINE PREDAVANJE
Održano
Datum održavanja
|
11. rujna 2024.
|
PREDAVAČ
|
Mirjana Čusek-Slunjski
|
RASPORED PREDAVANJA
|
8:55 – 9:00
|
Spajanje polaznika na platformu predavanja
|
9:00 – 10:30
(90 minuta/
2 školska sata)
|
Kako biti transparentan u jednostavnoj nabavi?
- Procijenjena vrijednost nabave, financijski pragovi i CPV kodovi – pitamo se znamo li planirati i o kome to ovisi?
- Poznavanje načela javne nabave radi učinkovite javne nabave te ekonomičnog i svrhovitog trošenja javnih sredstava
- Prethodna savjetovanja, istraživanje tržišta kao alat za donošenje odluke je li nešto jednostavna nabava ili idemo u raspis postupka javne nabave
- Zahtjevi kod EU financiranja – moramo li uvijek spajati nespojivo u grupe?
- Osvrt na pravilnike o jednostavnoj nabavi – prikaz primjera dobre prakse
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
10:30 – 10:40
|
Stanka
|
10:40 – 12:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Provedba postupka jednostavne nabave
- Provedba postupka jednostavne nabave – kako osigurati transparenta postupak jednostavne nabave?
- Trebamo li formirati povjerenstvo, osigurati izjave o sukobima interesa?
- Što o svemu tome kažu posrednička tijela kada je nabava sufinancirana EU sredstvima?
- Opis zahtjeva u jednostavnoj nabavi – tehničke specifikacije, uvjeti i zahtjevi naručitelja
- Određivanje rokova
- Upravljanje postupkom jednostavne nabave – imamo li dovoljno kapaciteta za cjelokupno praćenje jednostavne nabave?
- Prikaz provedenih postupaka jednostavne nabave
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
12:10 – 12:40
|
Stanka
|
12:40 – 14:10
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Prijenos iskustva iz provedenih postupaka jednostavne i javne nabave – I. dio.
- Poznavanje predmeta nabave kao preduvjet opravdanih zahtjeva u postupcima jednostavne i javne nabave vezano uz uvjete ekonomske i financijske i tehničke i stručne sposobnosti
- Kako postaviti uvjete plaćanja (nakon kompletno izvršenog posla, sukcesivno tijekom ugovornog razdoblja ili sl.)
- Jamstva – koja i kakva tražiti i zašto?
- Zajednica ponuditelja, Podugovaratelji i Oslanjači – razine provjere i njihove odgovornosti
- Zahtjevi po posebnim propisima – važnost njihove provjere prije raspisa postupka jednostavne ili javne nabave
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
14:10 – 14:15
|
Stanka
|
14:15 – 15:45
(90 minuta/
2 nastavna sata)
|
Prijenos iskustva iz provedenih postupaka jednostavne i javne nabave – II. dio.
- Trajanje ugovora o jednostavnoj i/ili javnoj nabavi – kako odrediti i povezati s fazom izvršenja ugovora u kojoj su moguće situacije potrebne za produženje rokova
- Primjeri ugovora za radove/robe/usluge iz provedenih postupaka jednostavne i/ili javne nabave
- Izmjene ugovora tijekom izvršenja – zakonske mogućnosti/pravne osnove
PPT, Pitanja i odgovori, rasprava
|
Broj polaznika
|
Maksimalan broj polaznika je 50
|
Kotizaciju 150 € (temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u kotizacija je oslobođena od PDV-a) po sudioniku koja uključuje sudjelovanje u radu radionice/webinara molimo uplatiti na IBAN Narodnih novina d.d. broj HR3623400091500243194, poziv na broj 02 OIB tvrtke/ustanove, svrha doznake IME i PREZIME sudionika.
Nakon uplate kotizacije, a minimalno tri dana prije održavanja predavanja šaljemo detaljne upute o prijavi na platformu.
Tvrtka/ustanova koja prijavi najmanje pet sudionika – šesti sudionik sudjeluje besplatno.
Kotizacija se mora uplatiti do početka usavršavanja, a potvrdu o uplati valja poslati telefaksom na broj (01) 6652 891 ili e-poštom: edukacija@nn.hr
Potvrdu o sudjelovanju na radionici zaprimit ćete elektroničkim putem.
Svakom sudioniku webinara koji će imati uključenu kameru tijekom predavanja bit će izdana potvrda – 8 sati/bodova.